• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Tuesday, December 01, 2009

~SPAMMER/STALKER TAK PUAS HATI..

Dah lama aku nk suarakan benda ni kat sini. Mungkin sesapa yg melawat rasakan yg blog tidak diupdate ni bermakna tidak dimonitor. Memang salah la. Setiap hari aku jengah sini, utk tengok kalau2 ada feedbacks dari mana2 entry, sebab tu dah aku pesan kat hgpa, takpa, tinggal ja komen, aku mesti baca punya.

Kadang nak tergelak pun ada, bila tengok ada somebody yg setiap hari mengGOOGLE nama aku (tupai karan / tupaikaran) xpun google taip terus tupaikaran.blogspot.com, tp tak pernah ada KEBERANIAN untuk menegoq aku, samada dengan guna fungsi chatbox yg terbuntang kat tepi tu, ataupun tekan link KOMEN kat mana-mana entry blog.

So aku wonder la jugak, apa sebabnya dia ni setiap ari mencari aku? Ada hutang yg tak selesai ka? Or terlalu rindu kat aku, hoping aku sentiasa citer updates diri aku kat sini? Maaf, kalu nk tau khabar aku sila kontek aku terus, aku xsenang sangat nak jaja hal peribadi kat sini sangat.

Cakap sal fungsi chatbox kat sebelah ni pun, aku tengok ada yg takut nak guna sebab aku da letak [Spammer] sebagai default name hgpa. Beb, takkan jakun xpenah guna chatbox kot. Benda tu kan leh tukaq seniri. Dan xpayah la nk menspammingkan diri tu, nak post maki2 kat aku, coz, aku bukan amek kesah hg sapa, n aku leh tekan delete bila2 ja. Sian kat hg.