Wednesday, June 30, 2010

~GEMUK = SENANG HATI

Semestinya bila kawan atau saudara lama tak berjumpa, 1st thing akan ditegoq ialah ketongdraman aku yg semakin ketara. Nak wat camane lagi, takkan nak stopkan projek pembinaan badan tak terancang ni. Jerit 'stop wei, stop' ?

Dan semestinya. Kegemukan aku akan diassociatekan dengan tanggapan yang aku senang hati kebelakangan ni. Ayat-ayat untuk mengelaborate greetings ni sangat menggores hatikuh inih. "Ha.. lama tak nampak.. Amboi berisi toi skarang".. Hehe sedihnya (sedih tapi gelak? Common disease kan).

GEMUK = Senang hati. Hari ni aku nak sangkal sikitlah. Cam biasa, tak puas hati, comments below.

Bagi aku, GEMUK = Takde duit nak pi slimming2 session ala2 Pakar Kecantikan TV3. Jangan kata nak pi kedai2 pakar, nak beli uncang teh kurus badan pun takut clash ngan expenses nak beli ubat gigi.

GEMUK = Tak pilih makan. Main sentai ja sebab selera ngeri sampai model2 catwalk akan trauma sepanjang hayat.




Monday, June 28, 2010

~'WANT 2000 VISITORS' CONTEST RESULT

Sebabkan sambutan yang sangat dingin, heheh (sila baca benda ni kalau nak paham lebih), ada 4 saja penyertaan contest Want 2000 Visitors yang dibuat pada 15 Jun lepas.

Dan dari 4 penyertaan tu, 3 dah letak widget WMB pada blog masing2 untuk terima points seperti dalam pindaan contest ni.

Hadiah 2000 points berikut akan disalurkan kemudian setelah pemenang2 ni inform ID masing2 kat bahagian komen di bawah.




Saturday, June 19, 2010

~KATA TAK NAK MERUNGUT?

Autopublish ni aku takleh halang :P. Takde, takde.. kena gak la, blog aku, aku buleh la.

WIN WIN SITUATION
Ada 2 orang sahabat (Encik 1 dan Encik 2) yang berbincang2 mengenai idea untuk menjual kenderaan. Encik 1 tau Encik 2 penjual motorsikal. Namun Encik 1 tetap dengan impiannya nak jual kereta.

Satu hari Encik 1 pun juallah kereta 5 tempat duduk. Dia alert yang Encik 2 akan join untuk jual kenderaan jugak. Takpe, meniaga la sama2 kan. So, wah ramai jugak pelanggan yang nak beli kereta 5 tempat duduk yg Encik 1 jual.