• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Thursday, April 29, 2010

~HARI NI BESDEI BIBIP


Diam tak diam da 3 tahun umoq dia. Semakin macho. Xpenah berenggang ngan aku dari kecik sampailah aku stay spital bersalin. Sejak bawak balik Nisa, terus berubah kasih sayang aku kat Bibip. Awat leh jadi camtu tah.


Bukan kata aku da benci tapi dia seniri cam da jauh. Perhaps dia sedaq kediri dia bukan lagi tumpuan dalam umah ni.

Still, dia playful lagi walaupun banyak mainan dia da masuk stor. Anak² kecik dia baru senget2 blajaq berjalan pun dia da ajak main Sblm ni byk stray cats/kittens aku bwk masuk umah, tak sampai 15 minit semuanya dia nak ajak main.

Sampaikan sekoq kitten ni (Oren), Bibip susukan. Sanggup tak pi mana duduk layan Oren tu nyonyot nen dia sampai basah bentuk bulat.


Jangan lupa, Bibip adalah seekor kucing jantan.

Memang dia ada sipat keibuan dan suka kittens. Jgn lak kata dia pondan. Pernah skali terlepas keluaq umah, dia blh pi attack kucin otai kat flat ni. Kaki tangan aku pun dulu mangsa tokak sampai aku kena pi klinik (bengkak biru lebam cam kena patuk ulaq ok).

Bibip.. Bibip.. selapaq mana pun tak penah curi makan walaupun bekas kopok fiskis ada depan mata. Kalau semua budak kucin dlm umah ni camni sejuk ati aku. Isk.


7 Comments »:

Berd said...

kucing jantan ke
aku ingt betina.


baru nak phheewwitt2 tadi.


ceh!

Tupai Karan said...

hahah.. n da jadi bapak budak da pown..

mytafa said...

huhu...peminat kucing sudah sampaii...

Tupai Karan said...

mytafa.. slamat bersahabat..
xde ke kucin2 aweks nak direkemenkan kat Bibip aku? Skang ni dia available.. hee

nairaariaa said...

i pom suke cat..tp xleyh belai2 sbb asma...apew2 pom bibip so cute..huu

HOn3YB33 said...

aiyaa...kurang meminati ini bulus2...kawan i panggil anak bulus...umah dia banyak gilerrr...eee...gelikkkkk

Tupai Karan said...

honey bee :
hahaks.. best pe bela kuceng.. tp lama2 nyampah jugak hee

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)