• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Monday, November 29, 2010

Award Dari Omu Rice

Wah aku dapat award lagi. Ada gak kawan blogger yg sudi bagi kat blog yang cacamarba ni. Terima Kasih untuk Omu Rice sebab pilih blog @hatitupai ni.

Since aku da penah dapat award  Beautiful Blogger ni (tengok sini) so aku tempek gambar yg sama jugak lah.

1) thanks the person who gave you this award and the link of that person.
Macam tadi, terima kasih diucapkan kepada Omu Rice. Hangpa boleh terjah blog dia : http://perfectomurice.blogspot.com/

2) spread the award to 15 blogger who you like and you think their blog are awesome.
Since aku ni pemalas tahap cipan(zi) so aku pilih 5 blog saja, boleh tak? Jgn marah haa Omurice hehe

3) tell 7 things about yourself
1) Kurang tidoq sebab sakit tulang
2) Banyak makan
3) Jarang kena matahari
4) Mengalami tekanan perasaan
5) Seorang mama berusia 29 tahun
6) Not funny anymore..
7) Sanggup bergaduh pasal game..;)
(haha ni 7 benda ni pun recycle dari entry lama)

So that's all. Untuk kelima-lima blogger yg dinyatakan tadi, amek jangan tak amek award ni. Kalau da penah dapat pun xpa punya.