• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Thursday, December 02, 2010

Women In High Heels


Elegan. Cantik. Dewasa. Sophisticated. Berkeyakinan. Menyerlah.

Yalah. tu. Semua lah. Gambaran tepat untuk wanita2 berkasut tumit tinggi. but sometimes we forget this one : annoying as ph@rq!

Tentunya kamu juga macam ni. Asal pagi nak pi keja mesti keluaq rumah cun2 time lepas tu kalut keletuk kletak kletuk kletak lalu lalang depan rumah orang. Lepas tu boleh buat lupa tertinggal barang dan patah balik kletuk kletak kletuk kletak masuk rumah.
Tak cukup tu, sempat singgah bersembang sat dengan jiran bertegur sapa. Yelah mengeratkan hubungan sesama jiran kan. My foot! Napenye kamu tak singgah rumah aku sekali. Ketuk pintu dan bila aku buka kamu jerit saja "trick or treat" macam malam halloween. Kalau aku xpilih treat dan xmau sumbat gula2 dalam mulut kamu, kamu tapdance la depan pintu aku sampai aku koma keluar nanah dan maggot dari telinga.

Sometimes i just wish i'm a carpenter. So that aku boleh tolong gergajikan kasut tumit tinggi kamu. Atau aku ni seorang tauke kedai emas. So that aku boleh sedekahkan gelang kaki untuk dipakejkan dengan kasut bunyi kamu. Atau aku ni pencetus fesyen terkemuka. So that aku boleh design high heels dibuat dari span. Atau aku ni tauke kedai barangan bayi. So that aku boleh bg whole year supply kasut tet tet macam kasut bayi baru blajar berjalan.

Walaupun kamu elegan, cantik, dewasa, sophisticated, berkeyakinan, menyerlah, itu sama sekali takkan ubah pendirian aku pada kamu. Kamu memang bising kalau tidak di kaki mungkin di mulut kamu.