• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Friday, December 03, 2010

Mintak Pendapat Hangpa, Blog Aku Ni Berat Tak?

Akhirnya setelah banyak kali aku edit sini buang itu buang ini, ni lah hasilnya. Aku jugak dah sorok linkwithin pemberat blog dan button Tweet & FB Share.

So far aku gumbira dengan kelajuan blog ni loading, cepat je tulih "Done" kat bawah tu, cuma kekadang bengang kalau blog sangkut taim loading nuffnang.

Ni check kat iwebtool

Perasan tak, blog hangpa pun kadang2 mengalami masalah yang sama. Loading cam freeze jap kat synad2.nuffnang.com.


Tapi oklah kot setakat ni. Aku jugak dah lama buat satu page khas untuk blogroll so that aku leh pilih option Snippet dan Thumbnail blog-blog kegemaran aku. Bukan tak nak letak kat page depan, tapi sidebar tu aku rasa cam dah penuh dah. Lagi satu aku sendiri tak gemo nak scroll lama2 n panjang2 that's whai la aku cuba ringkaskan sidebar tu err seringkas mungkin?

So aku nk mintak pendapat hangpa la, adakah blog aku ni ada masalah loading atau ok2 ja? Ada tak benda yang patut aku tambah/buang? Mintak pandangan hangpa semua ya. Thanks in advance.