• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Tuesday, December 28, 2010

Work In Progress - 12%

Lately aku dok habis masa utk siapkan 1 projek ni. Banyak coding2 melibatkan php dan segala benda sql hapa benda tuh. Orang len blh siap satu part dalam sejam kot, aku nak kena amek masa 2 hari utk benda yg sama. Ni semua sebab aku langsung takdak asas dalam mengcoding-coding ni.


Kali ni aku takkan cerita lagi idea kat orang. Serik. Skali cerita terus kena cedok n claim sebagai idea mutlak org lain. Backstabber tul.

Projek kali ni mungkin lebih kepada membership website kot. Means people leh register, leh login dan bla-bla-bla. Banyak features lain nk kena tambah untuk bagi betul2 berfungsi, which means more php writing from scratch. Banyak benda nak kena rujuk untuk sorang yg takde basic ni. Aku ada refer ebook For Dummies (gambar kat atas) tapi memang dummy jugak la instructions dalam tu. Nak tanya yang lebih pakar, macam aku kata tadi, orang kita rajin meniru dan mencedok dan memplagiat. Lebih baik aku dendiam dulu ikhkikhikhikh

Nak update blog lani pun dah malas balik. Angin betul aku ni kan. Mai taim rajin, rajin. Mai taim malas memang sesungguhnya. Turn aku kat 100penulis.com pun dah berapa kali aku biarkan saja. Takdak idea dah.

Tahun baru 2011 dah nak dekat. Besdei Nisa yang pertama pun nak dekat. Macam tak caya je darling kecik aku sorang ni semakin besar. Buas lak tuh!

Ok back to my project. Tido lambat lagi malam ni.....