• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Thursday, December 30, 2010

Kuasa Ju-On Kantoi?

Muakakaka.. Ketawa aku pagi2 ni. Inilah nk cakap sikit pasal penulis berbakat "Kuasa Ju-On".Mencipta nama dengan komen provokasi berbentuk makian dan carutan di blog2 lain.

So and so and so. Mesti ramai nak tau identiti si Ju-On ni kan?

As you all notice la kan, dia punya favourite word is : Stupid Dam Dam.

Macam yang tertera kat flash "Iklan Nangnuf" di sidebar dia :


Perkataan tu mesti dia sebut punya lah :




Dengan kesimpulan itu maka aku pun mencari-cari lagi benda yang boleh aku korek pasal dia ni. Eh, aku ni peminat ko la Ju-on!

Dan aku jumpa direktori file2 dia termasuk file flash yang dia guna tu :

klik utk zoom

Sekadar info : untuk amek dan embed file dari direktori tu mesti lah oleh si empunya sendiri, unless dia ada share link direktori tu ngan kengkawan "animasi" dia. Edit : Tapi berdasarkan tarikh file tu diupload, memang sah dia la yg punya.

Kesimpulan yang dapat dibuat : Mungkin nama dia Azral Salim dan mungkin blog asalnya ialah : k*****k*****.blogspot.com.

Aku malas nak reveal banyak2. Mungkin salah orang, mungkin dia takkan mengaku. Lagipun dia tu sapa. Sapa pun tarak kenal dia la. Penulisan dah bagus sayangnya etika yilek pocik.