• » Last Update Was 4 months ago With : Ayah..

Saturday, February 14, 2009

~FENOMENA ATAS JALANRAYA

Sebenaqnya dah lama aku nak citer pasal ni..

Prasan tak bila hangpa bawak moto/keta etc, mesti ternampak benda ni kat atas jalan. Teka apa?

Kasut slipar sebelah.. Wakakaka.. gelak guling aku..

Yelah buleh bayangkan keadaan penunggang2 motorsikal yg kasut tertanggal tu.. Nak patah balik memang segan punya, alih2 kaki sebelah tak berlapik je sampai ke destinasi.. Hahaha.. guling lagi..

Banyak aku nampak kasut budak kecik, so aku assume anak di pangkuan mak kat blakang motorsikal tu punya lah, mak yg meriba anak sampai tak sedaq kasut anak tercicir.. Ish.. comelnya..

Tapi ni yang kasut orang besaq pun ada bersepah tengah2 jalan camne.. Sapa nak jawab.. Huahaha..

Imagine situasi ni berlaku kat hangpa.. Malu giler kan?

Setakat ni benda ni tak jadi lg la kat aku.. Heh.
.


4 Comments »:

TeD said...

tali putus tu... hua hua hua... ;)

Tupai Karan said...

-jangan-jangan-jangan-jadi kat aku-heh

infamous said...

penah...slipa jatuh slambe cool pusing amik balik...

Tupai Karan said...

infamous,
hehe.. kalu aku sori la.. sanggup kaki ayam smpai umah.. tp kalu kasut mahai nak xnak kena amek gak

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)