• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Friday, July 08, 2011

Gabungan Wajah Lisa Surihani dengan Diana Danielle

Teringin pulak aku nak tengok muka dua artis ni dimorphkan. Dulu rajin gak melagho gabung-gabung muka kat website MorphThing. Kalau hangpa nak trai gak pun boleh. 

Memula upload dulu gambaq yang hangpa nak, kalau buleh muka biaq clear so senang nak cari titik-titik penting macam aku prepare ni :


Untuk gambaq kedua pun buat yang sama jugak.


Lepas dah ready, boleh klik Morph dan terhasillah satu wajah baru yang dikacuk :


 

Amacam ok x? Pesal aku tengok macam tak dak beza pun?

Aku ada gak trai morph gambaq Farid Kamil dengan depa dua ni, segan la pulak nk tunjuk kat sini. Muka pempuan dominan tapi berjambang je.. Kah3.

Kat website ni ada ramai lagi artis hollywood yang boleh hangpa kacukkan. Boleh morph muka Edward Norton dengan Bruce Willis, Megan Fox dengan Gollum, dan ramai lagi. Antara yang paling aku suka ialah gabungan muka Tom Cruise dengan Johnny Depp :

Fuh baldu almeleleikkhh..