• » Last Update Was 4 months ago With : Ayah..

Sunday, July 10, 2011

ROTW : Bila Manusia Malas...

Manusia memang tak boleh lari dari sifat malas. Tapi yang bestnya kemalasan jugak boleh wujudkan kreativiti terpendam yang ohsum. Check these out : 

Tak boleh blame dia, kalau badan aku seberat tu, aku jugak tak larat


Pandangan biasa di mana-mana. Sanggup beratur dari panjat tangga.

Walking your dog is an easy chore

Ngantuk sangat sampai nak kena topang dagu. Brilliant.

What's the point of going to fitness center kalau malas?

Yang ni aku da penah tengok banyak dah. Lesson : don't lose your remote control next time!

Haha, rebel ke bang?

Aku hanya diupah untuk cat jalan, bukan utk kutip roadkills!

Laa jalan tak sampai sekentot pun nak drive ke?

Banyak lagi gambaq2 kreatif manusia malas boleh dikorek kat sini : LazyPalace