• » Last Update Was 9 months ago With : Ayah..

Tuesday, March 17, 2009

~MARI BERLAGAK


Aku memang gemar kumpul mengumpul ni. Kekadang benda2 yg tak der fungsi atau pun dikategorikan sbg sampah pun aku kutip.. Saje nak riak-

Gambar kat atas tuh gamba separuh je dari buku2 aku.. Banyak yg terpaksa menumpang ruang kat bawah katil sebab tak cukup dlm lemari nih.. Haiz...

Aku ingat pasnih nak sambung "meriak" ni ngan koleksi yg lain plak, termasuk le piring hitam & turntables, cds/vcds/dvds, majalah, and ader lg benda2 kecik yg tak munasabah dikumpul.. Ngeh3..

Kena tunggu Pakdin pinjam kamera opis lg skali.


3 Comments »:

TeD said...

stamp collection ade... ? me ade tau... ngan duit syiling...

Faisal Admar said...

Whoa. Kemasnya susun!!

Tupai Karan said...

Ted :
Ader.. syiling ada.. token pun ada huahaha (da xde keje..:P)

Faisal :
Utk fotografi je susun.. pas sehari sepah blk la...

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)