• » Last Update Was 7 months ago With : Ayah..

Friday, February 19, 2010

~BENZ BUILT IN WHITE GOLD

Rasanya ramai da penah dapat emel gambaq2 ni, tp yang blom penah tengok, silalah tengok puas2 dan sila lelehkan ayaq lioq. Jangan lupa tadah dlm baldi.



Buleh agak tak berapa harga keta ni? Aku google dpt tau harga $50 million. Gila kan?


Agak-agak camnalah susah nak menten keta ni? Nak cari parking..teik burung..tangan gatai nak bg calaq..


Kalu la 50 juta tu dimanfaatkan untuk bg rakyat miskin+lapaq kat dunia ni makan, alangkah baguihnya.. Ni la kegilaan orang Arab..


9 Comments »:

Faisal Admar said...

sebab tu pak arab semua berlagak... depa bukan kena kerja pon... yang tau spend ja........

Tupai Karan said...

omputeh pun suda semestinya dengki tengok kemewahan depa ni haha.. xpa ah bila lg nak show off

sayaBerd said...

stndard org arab la.
mmbazir.
wakaka

Tupai Karan said...

yo lah btoi2, simpan byk2 pun xleh bwk masuk kuboq.. tapi xtau nti nak boh batu nesan emas jugak ka apa depa ni

Ina belon said...

tupai! saja ja nak habaq aku melawat blog hang!

Tupai Karan said...

haha apa la boh nama ina belon.. blog ang dulu aku dok tgk2 gak tp hg xnak update slalu

AISYAH HANI said...

biarpun harga 50juta tapi masih dok kat luar rumah..huhuhu

Syahrul Iman said...

ak rase mcm nk beli plk kete nie..haha

Tupai Karan said...

aisyah :
tau takpa.. tapi kalu dah keta rega 50juta mampu beli mesti ada umah khas utk parking blh bina punya

syahrul iman :
hohoh.. rasa je kan? cuba lawan perasaan tu

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)