• » Last Update Was 4 months ago With : Ayah..

Friday, February 26, 2010

~SERANGAN PIRANHA

Kalu hangpa lemah semangat atau xtahan tengok benda2 ngeri, xyah la tengok..

Sorang penggali sungai kat Amazon jatuh dalam ayaq sungai penuh ngan ikan piranha. Dia panik dan struggle untuk selamatkan diri dia, pecahkan kaca tempat/bekas dia kerja, dan tindakan dia melukakan tangan dia. Bau darah yang menitis/meleleh dalam ayaq membuatkan ikan2 pemakan daging ni menggila dan menyerang mangsa.



Tangan yang berjaya di-ngap.. Agaknya yang ni lah yang luka tuh.


Sepenuh kepala dibaham sampai tinggai tulang tengkorak..


Pandangan depan khas untuk hangpa..muehehe



Sempat jugak ke dada sampai nk relai..



So? Ni lah eksiden yang jadi akibat panik.. Kalau dah nak ajal tu.. dengan ikan2 kecik pun buleh jadi jugak.. Tapi kalu ikan2 tu semua rupa camni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tengok gigi.... Agak2 la..


3 Comments »:

Lofiel said...

fuh..
dahsyat..

Anonymous said...

ngalahkan filem jaws n jurassic park n avatar...huhuhu

fiqa said...

eeeewwwwwwwwww.... takotttt...

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)