• » Last Update Was 3 months ago With : Ayah..

Friday, February 26, 2010

~SERANGAN PIRANHA

Kalu hangpa lemah semangat atau xtahan tengok benda2 ngeri, xyah la tengok..

Sorang penggali sungai kat Amazon jatuh dalam ayaq sungai penuh ngan ikan piranha. Dia panik dan struggle untuk selamatkan diri dia, pecahkan kaca tempat/bekas dia kerja, dan tindakan dia melukakan tangan dia. Bau darah yang menitis/meleleh dalam ayaq membuatkan ikan2 pemakan daging ni menggila dan menyerang mangsa.



Tangan yang berjaya di-ngap.. Agaknya yang ni lah yang luka tuh.


Sepenuh kepala dibaham sampai tinggai tulang tengkorak..


Pandangan depan khas untuk hangpa..muehehe



Sempat jugak ke dada sampai nk relai..



So? Ni lah eksiden yang jadi akibat panik.. Kalau dah nak ajal tu.. dengan ikan2 kecik pun buleh jadi jugak.. Tapi kalu ikan2 tu semua rupa camni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tengok gigi.... Agak2 la..


Friday, February 19, 2010

~BENZ BUILT IN WHITE GOLD

Rasanya ramai da penah dapat emel gambaq2 ni, tp yang blom penah tengok, silalah tengok puas2 dan sila lelehkan ayaq lioq. Jangan lupa tadah dlm baldi.



Buleh agak tak berapa harga keta ni? Aku google dpt tau harga $50 million. Gila kan?


Agak-agak camnalah susah nak menten keta ni? Nak cari parking..teik burung..tangan gatai nak bg calaq..


Kalu la 50 juta tu dimanfaatkan untuk bg rakyat miskin+lapaq kat dunia ni makan, alangkah baguihnya.. Ni la kegilaan orang Arab..


Friday, February 12, 2010

~TRAIN SYSTEMS OF THE WORLD

Slalu entri kena baca2.. busan right.. Kali ni entri gambaq2 je ok? Kita tengok sistem2 pengangkutan ketapi kat dunia ni plak..

China : CRH2


Taiwan : THSR


Korea : KTX


Japan : SHINKANZEN


Spain : AVE


UK : EUROSTAR


France : TGV


Dubai : METRO



INDIA




Dan akhir skali....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pakistan

betul2 brani mati punya depa ni.. isk3


Wednesday, February 03, 2010

~KITA TERPAKSA MAKAN LAUK RECYCLE

Dah tentu tajuk tu merujuk kat lauk beli kat warung, gerai n kedai. Kalu lauk kat umah, tak abis makan arini kita perangat esok mkn lg no hal punya.

Tapi kalu lauk beli, ikan goreng yg nampak sah2 brp kali kena seksa mandi minyak pun jual dengan harga sama macam ikan fresh? Daging goreng kemarin tak abis jual, arini dibuat masak kicap (nak kaver), pun juai ngan harga lauk baru?

Banyak la kedai yang buat macam ni. Aku pun slalu terkena. Bila makan memang terkeluaq gak la sumpah seranah aku, sebab rasa teraniaya. Ye la, hangpa pun akan rasa camtu gak bila tengah semangat2 nak makan, then terrealise yang hgpa kena ripoff kering2.

Kalau la, kalau... Kalau pasni aku beratoq nk beli nasik + ternampak lauk2 yang ketara kerecylelannya, memang nak kata kuat2 camni biaq semua pelanggan kedai/warung/gerai tu dengaq :

"Makcik, ni lauk semalam ya? Awat rega dia sama cam lauk baru masak?"

Malangnya aku rasa aku tidaklah seberani yang disangkakan.