• » Last Update Was 9 months ago With : Ayah..

Monday, December 21, 2009

~HARTA ISMET DI LUAR NEGARA

Bila Sulaiman Akhlaken menunjukkan fail Ismet Ulam Raja tersebut, Abdul Wahub pun terkezut.

"HARTA ISMET DI LUAR NEGARA???"

Sedutan dari muvi 3 Abdul tu.. Kalau hgpa xtau, hmm.. baik jgn mengaku anak Malaysia. Tp jgn lak ngengada ngaku diri tu omputeh kalau kulit pun cerah sikit dari ketoi arang.

Kaitannya skang, aku sedang belajaq mengumpul USD sendiri. Setelah ditolak dicampur 3 hari ni baru $2.812.. kah3. Tak dikira Paypal Wishlist kat Facebook la ($29) sbb bukti xdak lg depan mata.

-->1 U.S. dollar = 3.43649697 Malaysian ringgits<--

So lebey kurang RM 9.66 @ RM 109.30.

Dok bayaq bil tenet tiap2 bulan tp masuknye xdak lg, lani da tiba masanya aku manfaatkan kemudahan ni. Apa guna tiap2 ari surfing, main game n kacau privasi kwn2 (heheh) tp xmendatangkan pak 'edah.

Mesti hgpa rasa geli kan, ye lah aku ni RM pun brp nak masuk ni pulak sembang pasai duit dollar. Bak kata member lama waktu di matrix dulu : "BIAQ PI!!"



6 Comments »:

Anonymous said...

kaya..kaya.. anakanda abdul wahub bleh kawen dgn anak ayahanda...

Tupai Karan said...

buleh.. dgn syarat : kalau makan mesti amek bau saja, kalau tidor.. di kandang kuda!!! ;)

empunya said...

ini dinamakan ekonomi....
ade jumpa khairil azuar..?

http://urusansripadukabaginda.blogspot.com

Tupai Karan said...

-->empunya:
azuaq ka.. da bertahun xjumpa sbb dia bkn dok penang da..

Faisal Admar said...

whoa. bagus2. forex ka neh?

Tupai Karan said...

Huu.. xreti la forex morex.. just kecik2 xkuaq modai punya.. berjaya cashout by paypal $1.05.. haha sikit gila

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)