• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Monday, January 10, 2011

Good Friends Are Always Close To The Hearts

Salam untuk semua yang tak membaca blog ni. Semoga hari anda ceria kerana mengabaikan entri ini. Aik? Haha. Just nak melangsaikan hutang TAG/AWARD yang aku terima dari seorang blogger friend aku yang baru, Khairul Amry.

Good Friends Are Always Close To The Hearts, begitulah tajuk yang diberi. Sini soalan-soalan yang aku terai jawab tapi agak simple. Jangan marah aa..

SOALAN-SOALANNYA :


1. Apakah nama pena yang sesuai untuk Blog Amry's Blog : Bukan Sekadar Blog
Aku rasa tak perlu suggest apa-apa nama. Langkah mengunakan nama penuh iaitu Khairul Amry Mohamad Puad tu dah ok. Sebab ni salah satu cara membina identiti sendiri.


2. Apakah Perubahan Yang Perlu Dibuat Untuk Blog Amry's Blog : Bukan Sekadar Blog
Line height tu kalau buleh ejas sikit. Sebab space antara baris-baris teks agak dekat.
Ads nuffnang untuk header tu kalau boleh letak kat atas, jangan hover kat bahagian bawah  sebab boleh lindung isi blog


3. Apakah Komen Anda Tentang Blog Amry's Blog : Bukan Sekadar Blog

Blog ni bagi aku ok kemas dan berinformasi. Bukan kategori diari online seperti trend blog-blog lain. Mungkin sebab tuan tanahnya lelaki so tak cenderung ke arah tu. So truthfully aku suka jengah blog ni kalau ada masa. Worth reading :)

4. Sila Tag 10 Orang Blogger Yang Anda Kenali Untuk Pemberian Tag Ini.
Aku tag 5 orang ja boleh?
Cik Liz : http://sharingland-lyza.blogspot.com/ 

Since blog aku takleh copy text, anda yang kena tag, sila copy soalan dari : 
http://amry85.blogspot.com/2010/12/good-friends-are-always-close-to-hearts.html