• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Thursday, August 04, 2011

Jangan sia-siakan bakat anda, RM10,000 menanti

Bulan posa ni ada la pulak peluang nak menang duit free dari Nescafe. Selalunya aku tak ambik tau sangat pasal benda-benda ni. Setakat share link tak cerita banyak.

Ok, nak bagitau ni. Nescafe ada buat peraduan Chill-Lah Express yang mengajak peserta untuk hantar design untuk tin minuman depa. Hadiah bukan sikit. Main prize RM 10,000 tu!

Tapi kali ni hati terpanggil-panggil nak cuba nasib. Mula-mula aku ingatkan nak kena lukis atas kertas ke apa ke, rupanya lagi kacang. Dah siap ada tools untuk design, cuma drag and drop saja.

Cuma pilih theme yang dah disediakan, tengok snapshot aku amek ni :


Rupa tools yang ada, pilih patern dan bentuk, drag ke working area mendesign, lepas tu klik View AR untuk preview hasil ciptaan korang.


Hadiah menanti? Ok sila lelehkan air liur.
1st prize : RM 10,000, serta design dipilih untuk menghiasi tin limited editon yang akan dipasarkan seluruh negara. Tak mau?
2nd prize : RM 8,000.
3rd prize : RM 5,000
Top 20 Finalist : RM 500 setiap sorang. Boleh la buat belanja raya dan belanja aku Tekken untuk 3-4 round.

Kalau aku? Tak dapat hadiah kesian RM500 tu dapat RM10k pun jadi la.

Muka orang-orang yang sahut cabaran (harapan nak menang RM10 ribu hehe)

Untuk join cabaran ni, ada 3 stage untuk melayakkan penyertaan. Sila take note dengan semua syarat-syaratnya. (Tengok kat tab The Law).

So dengan ini, aku ucapkan selamat mencuba, kalau menang jangan lupa kat aku. Mintak jasa baik korang untuk share entri ni jugak eh. Penat tau aku exploracekan untuk cerita kat sini. :)

Tapi kalau tamak xnak kawan-kawan tau, jangan hegeh-hegeh dan join secepat mungkin. Peluang tak datang banyak kali. Mana tau ada rezeki kan? Klik sini untuk join : Nescafe Chill-lah. Good luck!

Ohai, aku ada share satu teka teki teknikal kat fanpage aku, sapa leh jawab?