• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Monday, November 08, 2010

Baru satu komen contra sudah tersentap

Quick entry. Hari ni tiba2 datang mood nak blogwalking. Dan sampai ke satu blog. Dengan takde niat buruk ke hapa ka, aku tolong meninggalkan komen di entri blog tersebut. Eh skema plak. Ok la tu dari singgah setakat riuh2 kat shoutbox ja?

Ditakdirkan la komen aku tu tak menepati citarasa empunya blog. Terus dia buat entri baru dan PRINTSCREEN KOMEN AKU BESERTA EMAIL AKU. Aku tak kisah nak printscreen ka apa ka, tapi hairan saja sebab kat kotak komen tu dah tulih email adalah required dan tidak akan disiarkan. Apa dah jadi ni?

Nampaknya aku sudah salah jalan2 daa.. Sekali empunya blog itu sentap terus publish tanpa consider apa2 lagi. Cari supporter ke? Whatever. Niat bukan nak cari musuh tapi dah orang tersalah anggap kat kita. Ahah ayat tak blh blah. Teruskanlah kesentapan. Mesti ni nak kena buat entri baru utk pangkah entri aku ni pulak. Hihih.

*Sama-sama sentap.