• » Last Update Was 7 years ago With : Ayah..

Tuesday, August 31, 2010

100 Orang Penulis Dicari

Baru tatsat aku dapat invitation untuk join blog 100penulis.blogspot.com. Well ekceli aku seniri la yg mintak.. Haha.. Sementara masih ada stok.. Sebab aku tgk tu blog baru.

Blog ni aku rasa macam tempat nak ping jugak la, tp ada access untuk sapa2 yg da jadi editor kat situ. Aku tertarik jugak dengan ayat ni:

"Jadi jika anda juga seorang yang tidak mempunyai masa untuk menyelenggara satu blog sendiri, maka blog 100penulis.blogspot.com inilah jawapannya."

Means, kalau hangpa ni malas nak buat blog sendiri, join la blog yang ni sebab nak promot/tulih apa pun xpa punya. Tambah kalu nak pomot bisnes online hgpa.

Dan aku rasa tertarik sebab, trafik. Yes. Sapa xnak kan. Blog tu target 100 editor, dan katakanlah satu editor leh bawak 5 org kawan untuk jengok blog tu, so potensi entry kita (as editor bersama) leh jadik 5x100=500 pelawat. Ok pa. Blog hatitupai ni nak cecah 200 unik visitors sehari pun merangkak..

Aku tak risau join blog tu, sebab aku rasa blog tu fresh dan bukan dari domain sesapa. Mungkin founder blog tu someone yg kita da kenai, tp stakat ni tak tau lagi sapa dia. Jadi kepentingan dikongsi bersama..

Ok aku promot macam baaaaik kan? Haks.. Join weh.. Antaq ja emel kat si 100penulis(at)gmail(dot)com tu, nanti dia reply invitation.