• » Last Update Was 5 months ago With : Ayah..

Wednesday, August 04, 2010

Gantung Sampai Mati, Tahu?

Mentang-mentang hangpa belum tertangkap sebab isap syabu, ganja semua tu, telan itu ini, selama tu la hangpa nak jadi hamba dadah ye? Depan orang berlagak normal, bila malam, tergedik2 dah start calling2 cari kaki, cari tokan, cari port..

Semata-mata nak lepaskan ketagih hangpa dengan racun dan najis tu!
Najis = Tahicks

Kadang-kadang kata tobat, nak berenti? Lepas tu kena goda ngan setan2 lain yg sama 2x5 tak buleh berenti, so hangpa pun isap balik benda2 tu semua?

Tak rasa apa-apa ka? Buleh release tension ka? Rasanya tak kan? Sebab layan benda2 tu semua dalam takot2, line kena kaver2?

Kalau cakap pasal mati, buleh pulak kata tak bersedia. Sebab? Konon amalan tak cukup. Ilmu nipis lagi kat dada. Dah tau tu, apa sebab nak jadi hamba lagi? Pi la amek ayaq smayang, pi capai sejadah, semayang, lepas tu berdoalah.

Berdoalah mintak petunjuk dari Allah. Luahkanlah semua yang berat dalam hati dan jiwa. Mohonlah diberikan kawan-kawan yang baik dan membimbing. Bukan yang menjahamkan hangpa. Melingkopkan hangpa.

Kalau kena tangkap? Kawan2 nak kaver hangpa? Sori la. Tara tak kena tangkap pun mesti konflik barang jual tak fair la, duit tak bagi la, duit tak sampai la.. Beb, pasal duit, kawan buleh melayang la.

Nak pakai rantai leher macam ni? Tempah la sekarang.

Ooo so isap ais la pebenda ni xpa? Normal? Trend? Kawan2 baru kenal pun mengaku ada amek benda ni, so tak yah segan? Leh open sama2? Satu kepala? Sporting? Sempoi?

So isap benda2 ni semua only part time la? Depan still normal macam org lain? Cuma isap ja bukan jadi pusher pun?

Tau x dalam Akta Dadah Berbahaya, hangpa dah pun dikira MENGEDAR DADAH? Tanya awat pulak aihh tupai, aku beli isap sorang ja bkn aku joi kat org len.. Wei babun.. baca ni naa :

MELAKUKAN SALAH SATU DARI PERBUATAN-PERBUATAN BERIKUT DIANGGAP MENGEDAR DADAH BERBAHAYA
  • MENGILANG
  • MENYOROK
  • MENGIMPORT
  • MEMBELI
  • MENGEKSPORT
  • MENJUAL
  • MENYIMPAN
  • MEMBERI
  • MENERIMA
  • MENYETOR
  • MENGENDALIKAN
  • MENGANGKUT
  • MEMBAWA
  • MENGHANTAR
  • MENGEDAR DADAH
  • MEMBEKAL
  • BERUSAHA MENDAPATKAN <<< nih! ni apa? tak tau baca rumi kot?
  • MENGIRIM
  • CARA LAIN DI BAWAH PENGUATKUASAAN DAN PERATURAN AKTA INI

So kot2 la kalu hangpa lupa kan, ni aku nak habaq bagi la, 'rewards' yang bakal menunggu hangpa.

Denda.. dalam lingkungan RM 100,000 / RM 5,000 / RM 2,000. Pilih ja nak pakej apa. Platinum ka, bronze ka, gold ka, ultimate ka. Haha.. nak beli topap hempon pun pikir 10x..

Penjara 2 tahun / 5 tahun / 7 tahun / 13 tahun (yg da ada rekod) / Seumur Hidop.. Pegi daa.. nak dok diam2 berkurung dlm rumah pun susah, ni ada hati nak tempah tempat kat penjara pulak.

Sebat : 3 ke 10 sebatan.. Wow.. mandul terus. Elok jugak. Takdak masalah bayi mati kena buang.

Untuk kesalahan pengedaran bwh seksyen 39B, nih paling best :
hukuman mati mandatori.
Wohoho bayangkan sendiri rupa hangpa di saat2 akhir hidop hangpa. Mesti pathetic kan?

Hotel bertaraf 5 bintang ini akan menjadi destinasi hangpa yang paaaaling dekat. Klik gambaq utk zoom dan tataplah puas2 ;)

Jadi, usaha2lah berenti sekarang. Berenti terus! Bukan berenti seminggu dua pastu kawan open ja terus tergoda. Hanya hangpa yang buleh bantu diri hangpa sendiri. Tolong jugak nasihat2kan kawan lain ya. Please share this.