• » Last Update Was 4 months ago With : Ayah..

Wednesday, May 04, 2011

Pempuan Kalau Bergambar... Heiii


Fakta :
Kalau sua saja kamera kat mana-mana geng pompuan, secara otometikeleresli kepala depa akan jadi macam magnet - melekat dah macam kena stapler kat pipi. Betul kan?

Kalau dalam fenomena fotografi ni orang pangge 'Posing Kembar Siam' kot? Sila jangan marah aku.

Tak kira kat mana pun, kat sekolah ke, kat kedai makan ke, dari angle mana pun jadi :




..Dan tak kira gak umur berapa pun :


..Tak pun dari abad mana :


Kepala pempuan ni kalau suruh posing memang tak boleh diseparatekan. Tapi kalau lelaki bergambaq pulak, depa agak cool sket :


Ni barulah namanya posing untuk bergambaq.. Heheh

Teringat dulu aku ada sorang kawan yang suka posing pelik2.
(Semua gambar sumber google). If you like this entry please consider sharing or support my ChurpChurp campaigns!