• » Last Update Was 3 months ago With : Ayah..

Wednesday, May 20, 2009

~TANPA...

Nama
Pangkat
Rupa

hangpa akan sama dengan aku..
hanya pecacai dan badot murahan..

baik dunia nyata atau alam cyber
hangpa hanyalah tempat adu masalah
atau tempat untuk diserap ilmu
serap masa
mungkin gak duit kadang2

ni bukan sajak
aku tensen arini
tp hgpa takkan tau sbb hgpa tak kan tanya kabare aku
jauh lagi nak jd tempat aku luah prasaan
mungkin sat ja..
pastu hgpa la yg lebih tensen di dunia ni
banding ngan aku penganggur terhormat

huu ye la
aku takdak masalah
takdak pulak sedih
gumbira ja cam nak lompat tinggi2 melekat kat siling ni

lagipown
memang fakof la blog2 emo camni
gambaq pun kurang
followers lg le heheh
dah tu tak 'glemer' cam hidop hgpa
ari2 lepak
ari2 gathering
makan2
enjoi2
launch buku
launch drama
lalala
P/S : ari2 deting ;p

fakof again,
sbb da tengahari.. masa utk aku tidoq
utk yg teringin nak sebut ayat :
"Best kan kalau tak keja cam hang"
mai aku tunjai ngan penampaq jepun dulu kat muka
pastu katalah...

Memang best takdak keja
Takdak pelajaran
Takdak hotak
Takdak nama
Takdak pangkat
Takdak rupa
Takdak sahabat (kecuali Atiq+Mazyun)
Takdak reta
Takdak duit
cam aku
mueheheh ;p
Btoi ni..takdak tipu!



8 Comments »:

Monkey D Luffy said...

aku pun sama

org biasa jer :)

AiYa said...

aku nk tambah;

fakof gak la,
ada keja, tp mcm haram
hari2 kena keji
keji plak kena telan
cuba la nk try luahkan
kompem2 dpt letter ujung bln

*amacam oke ak?
apsal aku xnmpk ang kat ym.

Tupai Karan said...

Luffy :Hg kapten yg lain dari biasa ;p

Aiya :*Wah2 ok tuh..
Aku jawab :

Hari2 tak tido
Jaga game siang malam
Sampai keja len pun tak wat
Err aku tak on ym
sbb tu xnampak aku heh =)

Anonymous said...

lain macam jer bunyik sajak ko!
takper, gua paham ngan situasi ko...

Tupai Karan said...

To Anonymous:

Paham ngan alami seniri len skit.heh

lofiel said...

hidup msti krja lex. cm lagu meet uncle hussain tu. haha..

lau xda krja, p cr krja, lau xdpt krja, g bnuh dri. he.

Tupai Karan said...

err..xdengaq lagu..hua3

bunuh diri?isk.. dosa tu ;p

TeD said...

aku pun biase2 je... takde nak idup glamer... :|

Post a Comment

Komen saja.. bkn spam :)